torsdag 15 maj 2014

Avsked

 
 
I torsdags var det dags att säga adjö till mina svenska vapendragare. Väldigt okul!
 

Riktigt varmt. 27 grader
 

 
 

Campus står i full blom!
 

Inget behov av att hålla i hatten
 

Dessa två alltså!
 

Lugnet har lagt sig över Moyse Hall
 

 
 

 
 

Här har man vistats lite för mycket för sitt eget bästa hujedamej
 

 
 

Vill ville ta ett gruppfoto som avrundning så jag riggade min kamera med självutlösning på statyn framför Moyse. Jag tror de andra två tvivlade starkt på att jag skulle reda ut detta!

Vi gjorde några försök. Blev lite snett i början
 

 
 

Men till slut så!
 

 
 

 
 

Dessa gator som under hela våren varit täckta av snö och slask
 

Vi avslutade med en frozen youghurt innan den ena svensken tackade för sig
 

Jag bor för tillfället i min fd rumskamrats nya etta men sprang inom min gamla lägenhet för att plocka upp några grejer. Nu växer det fint i rabatten framför!

Rue Hutchinson är nu i sitt esse!
 
 
Pep nerom H&M för att skaffa ett par shorts - så varmt just nu. Somrigt med barn som badar i fontän
 
 
Avslutade kvällen med en toppentrevlig picknick i en park
 
 
Hann också med en sista promenad upp för berget innan den andra av svenskarna sa hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar