lördag 18 januari 2014

Igloofest

I fredags var vi på Igloofest. En typ av utomhusfestival med elektronisk musik som pågår här i Montreal under några helger framöver
 
 
Stället var fint uppbyggt med is och annat
 
 
Fler utbytesstudenter!
 

Den värmande drycken (fast det var egentligen inte särskilt kallt ute men den var god ändå!)
 
 
 
 

 
 
 
 
 Hade så gärna velat åka denna! Men förvirrade fröken Frida lyckades med konststycket att glömma väska med mobil och plånbok på förfesten, och väl på Igloofest tappade jag såklart bort mina vänner. Letade ett tag innan jag gav upp och kutade hem
  

Väl hemma träffade jag min roomie och följde med henne ut
 

Vi gick till en bar i Old Port (samma område som Igloofest)
 
 
Sen blev det efterfest hos ägaren till baren, han bodde ovanför. Det var en galen lägenhet, även om bilden inte gör den rättvisa. Man åkte hiss upp och gick rakt in i lägenheten. Hej och hå
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar