fredag 28 februari 2014

Day off

Igår kväll firade vi in kommande veckas spring break (eller, snarare reading week om vi ska vara helt ärliga) med finbesök av goa tjejer. Vin och indiskt stod på menyn, mycket gott
 

Slängde ihop lite scones till frulle (ett par av tjejerna stannade över i bäddsoffan). Men fy vad ogoda sconesen blev! Begriper mig inte på deras baking soda, vad är det för fel på gammalt hederligt bakpulver?
 

Har bara chillat idag. Sov länge och sen gick jag en runda i stan. Hittade bl.a. nya hörlurar och en träningsjacka. Pallar inte springa inne på gymmet mer, så trist och dålig luft! Vill komma ut! Så ska testa nya jackan imorgon har jag tänkt
 

Hittade de här fräcka skorna också - vad tycks? Tänkte jag skulle ha på mig dem ikväll när vi går ut :)
 
 
...(det sista var förstås ljug)
 

2 kommentarer:

  1. Hej Frida!

    Här kommer en hälsning från morbror Thomas med familj. Vi sitter just nu och tittar på Vasaloppet där drygt 15000 kämpar på i spåret men det verkar inte var något mot de utmaningar du gett dig in på. Hoppas verkligen att du orkar hålla lågan uppe så att du lyckas med det du satt upp som mål. Ha det nu fortsatt gott och STORT LYCKA TILL med alla prov! Många varma kramar från oss alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack morbror! Det behövs verkligen. Tänka sig att Vasaloppet redan är förbi, oj vad tiden går fort! Hälsa alla så gott från mig! Kram från Fritz

      Radera