fredag 11 april 2014

Lite om träning

Jag har försökt komma ut och springa men det har tyvärr blivit alldeles för lite av den varan. Dels för att plugget har slukat mig, sen snön på det. Jag hängde en del på lokala gymmets tracks i början, men oj så omotiverande att bara springa runt, runt, runt. Så jag har varit ute och pulsat i snön en del. Går inte fort, men det går. Kontentan av detta är att när Montreal nu äntligen har börjat tina upp och jag springer på barmark så skriker benhinnorna. Inte vana vid det hårda underlaget. Nåväl, det är väl bara att fortsätta tills de ger med sig.
  
 
 

 
 

Det ser kanske inte så varmt ut men man har börjat med uteservering här och var och på måndag ska det bli 22 (!) grader (för att rasa till -2 dagen efter men, äsch, detaljer)
 

Det är ganska komiskt att jag sprungit samma runda några gånger och nu när snön smälter ploppar det upp massor att titta på. Som ett par parker, statyer osv.
 Fint det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar